Το «όλον ΠΑΣΟΚ» θέλει στο συνέδριο του κόμματος ο Νίκος Ανδρουλάκης, που έχει ήδη ξεκινήσει τις επαφές του με τους πρώην προέδρους του ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να τους προσκαλέσει προσωπικά να δώσουν το ‘παρών’ στην ‘γιορτή της αναγέννησης’ της παράταξης, όπως περιγράφουν τις τριήμερες εργασίες του συνεδρίου στις 20-22 Μαΐου στενοί συνεργάτες του.
Σε τηλεφωνική συνομιλία με τον πρώην αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο το απόγευμα της Τετάρτης, μάλιστα, η οποία διεξήχθη κατά πληροφορίες σε καλό κλίμα μεταξύ των δύο ανδρών, αποφάσισαν να τα πουν και από κοντά, προφανέστατα μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα και πάντως πριν από το Συνέδριο.


















