Ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ τόνισε πως είναι «σταθερός προορισμός η ισχυρή Ελλάδα της ανάπτυξης για όλες τις Ελληνίδες για όλους του Έλληνες» και συνέχισε:
Αυτή η εικόνα που εκπέμπει το προσυνέδριό μας νομίζω πως τα λέει όλα γιατί και κάποιοι άλλοι κάνουν υποτίθεται συνέδριο τώρα στην Αθήνα. Όχι ανοικτό στους πολίτες αλλά μεταξύ τους για να στηρίξουν και πάλι τον πιο παλιό αρχηγό που κάθεται στην καρέκλα του εδώ και 15 χρόνια και όχι για να δουν τι έφταιξε και ο λαός τους καταδίκασε τρεις φορές. Για να ξαναπούν τις ίδιες ιδέες με τα ίδια πρόσωπα. Με μόνο τους όπλο τη χολή προς τον αντίπαλο.







.jpg)










