«Δυνατότητα για να μειώνουμε όλα τα έσοδα του κράτους δεν έχουμε. Δεν θα στείλουμε την οικονομία στα βράχια», είπε ο Υπουργός Ανάπτυξης απαντώντας σε σχετική ερώτηση, και πρόσθεσε πως όταν μια κυβέρνηση παίζει με την οικονομία, ο λαός το πληρώνει ακριβά.
«Ο,τι μέτρο θα λάβουμε θα είναι νοικοκυρεμένο και εντός προϋπολογισμού (…) Δεν παίζουμε με την οικονομια, το ζήσαμε στο παρελθόν, δεν θα το ξαναζήσουμε» είπε. «Δεν είναι δυνατόν να αποφύγουμε τελείως τον πληθωρισμό στην Ελλάδα (…) Πρέπει οπωσδήποτε η κυβέρνηση