Στην ουσία συμπλήρωσε την κοινή πεποίθηση που συνέδεε αυτά τα κινήματα με την αριστερά και όρισε, κατάδειξε το κοινό σκοτεινό πεδίο όπου τα άκρα συναυτουργούν.
Εύκολα μπορεί κανείς να αφηγηθεί την μεταπολιτευτική περίοδο, κυρίως τις παθογένειες της με όρους συστημικού ανορθολογισμού. Το χειρότερο και το πιο επικίνδυνα κρίσιμο για σήμερα είναι πως οι περισσότερες ανορθολογικές στιγμές της αποτελούν για μεγάλες κοινωνικές ομάδες ή επαγγέλματα αυτονόητα ή κεκτημένη γνώση.
Για να το πούμε πιο απλά: το σημείο ισορροπίας του μεταπολιτευτικού συστήματος λόγω των ανορθολογισμών του χρειάσθηκε εξωσυστημικά στηρίγματα (δανεικά) και το κοινό συμφέρον-το σημείο ισορροπίας- εμπεδώθηκε ως μόνιμος συμψηφισμός των επιμέρους παραλογισμών.
Χρησιμοποιούνται οι μετανάστες ιδιωτικά και ζητιέται από το κράτος να λύσει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης. Καταγγέλλεται η κατάρρευση του κοινωνικού κράτους (παιδεία-υγεία) αλλά επιβραβεύεται ατομικά ή ιδιωτικά η φοροδιαφυγή απόκρυψη ΦΠΑ κλπ. Κριτικάρεται η εξουσία γιατί δεν εφαρμόζει το νόμο κατά των ισχυρών αλλά στην Κερατέα, στην Ύδρα, στους ταξιτζήδες, στους διαδηλωτές, στα πανεπιστήμια ο νόμος θεωρείται φασισμός.
Οι φαρμακοποιοί δεν δίνουν φάρμακα στους ασφαλισμένους για λόγους οικονομικούς αλλά όταν η κυβέρνηση απειλεί να ανοίξει την αγορά θυμούνται πως δεν είναι έμποροι φαρμάκων. Τα κόμματα
Εύκολα μπορεί κανείς να αφηγηθεί την μεταπολιτευτική περίοδο, κυρίως τις παθογένειες της με όρους συστημικού ανορθολογισμού. Το χειρότερο και το πιο επικίνδυνα κρίσιμο για σήμερα είναι πως οι περισσότερες ανορθολογικές στιγμές της αποτελούν για μεγάλες κοινωνικές ομάδες ή επαγγέλματα αυτονόητα ή κεκτημένη γνώση.
Για να το πούμε πιο απλά: το σημείο ισορροπίας του μεταπολιτευτικού συστήματος λόγω των ανορθολογισμών του χρειάσθηκε εξωσυστημικά στηρίγματα (δανεικά) και το κοινό συμφέρον-το σημείο ισορροπίας- εμπεδώθηκε ως μόνιμος συμψηφισμός των επιμέρους παραλογισμών.
Χρησιμοποιούνται οι μετανάστες ιδιωτικά και ζητιέται από το κράτος να λύσει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης. Καταγγέλλεται η κατάρρευση του κοινωνικού κράτους (παιδεία-υγεία) αλλά επιβραβεύεται ατομικά ή ιδιωτικά η φοροδιαφυγή απόκρυψη ΦΠΑ κλπ. Κριτικάρεται η εξουσία γιατί δεν εφαρμόζει το νόμο κατά των ισχυρών αλλά στην Κερατέα, στην Ύδρα, στους ταξιτζήδες, στους διαδηλωτές, στα πανεπιστήμια ο νόμος θεωρείται φασισμός.
Οι φαρμακοποιοί δεν δίνουν φάρμακα στους ασφαλισμένους για λόγους οικονομικούς αλλά όταν η κυβέρνηση απειλεί να ανοίξει την αγορά θυμούνται πως δεν είναι έμποροι φαρμάκων. Τα κόμματα