Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Γ. Παπακωνσταντίνου: «Το 2011 η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές»

Ανοιχτό το ενδεχόμενο μειώσεων στα τέλη ταξινόμησης των ΙΧ αφήνει ο υπουργός Οικονομικών
Σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών για νοικοκυριά και επιχειρήσεις και φοροελαφρύνσεις στην αγορά των Ι.Χ. υπόσχεται ο υπουργός Οικονομικών σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ημερησία». Εκφράζει την αισιοδοξία του ότι η χώρα θα καταφέρει να βγει και πάλι στις αγορές το 2011.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου δηλώνει αισιόδοξος για την επιστροφή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές το 2011, με την προϋπόθεση ότι "θα προχωράμε με σταθερά βήματα στην εφαρμογή του Προγράμματος και στην εκπλήρωση των στόχων που θέτουμε".
"Είναι πολύ θετικό το ότι οι αγορές που μας παρακολουθούν, ανταποκρίνονται θετικά και θεωρώ ότι, αν συνεχιστεί η δική μας καλή πορεία, θα μπορέσουμε πράγματι να βγούμε στις αγορές νωρίτερα από την εξάντληση του περιθωρίου που μας δίνει ο μηχανισμός στήριξης μέσα στο 2011" τόνισε ο κ. Παπακωνσταντίνου.
Επίσης ο υπουργός Οικονομικών δηλώνει κατηγορηματικά ότι στα μέτρα που έχουν ανακοινωθεί ήδη για το 2011 δεν πρόκειται να προστεθούν "άλλα επώδυνα για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους".
Σημειώνει δε, ότι από το 2011 θα αρχίσουν να αποδίδουν τα διαρθρωτικά μέτρα και οι παρεμβάσεις που θεσμοθετήθηκαν φέτος, όπως η φορολογική μεταρρύθμιση, μια σειρά από πολύ σημαντικά μέτρα για την πάταξη της φοροδιαφυγής καθώς και οι στοχευμένες παρεμβάσεις στις ελλειμματικές ΔΕΚΟ και στα νοσοκομεία.
Ο κ.Παπακωνσταντίνου αναφέρει επίσης ότι η εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, "δεν θα πρέπει να συγχέεται με τα αναγκαία δημοσιονομικά μέτρα, που χρειάστηκε να ληφθούν μέσα στο 2010".
"Είμαστε σε διάλογο με την ΑΔΕΔΥ και θέλουμε να καταλήξουμε σε ένα ενιαίο μισθολόγιο που θα αίρει τις σημερινές αδικίες... θα ενσωματώνει σημερινά επιδόματα στον κανονικό μισθό, θα αποζημιώνει δίκαια και με βάση τα προσόντα και τις ευθύνες τους δημοσίους υπαλλήλους και θα οδηγεί σε δικαιότερες συντάξεις στο μέλλον" είπε ο ίδιος.
Επιπλέον διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να αιφνιδιαστούν "οι υπηρετούντες σήμερα υπάλληλοι" και υπογραμμίζει ότι "όταν αποφασισθεί θα εφαρμοστεί οπωσδήποτε στους νεοεισερχόμενους και από εκεί και πέρας το εύρος της εφαρμογής του θα πρέπει να συμφωνηθεί και με την ΑΔΕΔΥ".
Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο ανακατάταξης συντελεστών ΦΠΑ, ο υπουργός Οικονομικών τονίζει ότι η κυβέρνηση απορρίπτει "τη μαζική μετάταξη προϊόντων από το 11% στο 23%" και αναζητεί τρόπους που να επιτυγχάνεται ο στόχος, χωρίς "μεγάλη επιβάρυνση στις καθημερινές δαπάνες του μέσου ελληνικού νοικοκυριού".
Ο κ. Παπακωνσταντίνου προαναγγέλλει επίσης "μείωση των φορολογικών συντελεστών τόσο για τα νοικοκυριά όσο και στις επιχειρήσεις, όσο βελτιώνονται τα δημοσιονομικά".
Τονίζει ακόμη ότι "δεν υπάρχει σκέψη για αλλαγή στο νέο καθεστώς φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας", το 2011 θα υπάρξουν προσαρμογές στις αντικειμενικές και προτεραιότητα θα δοθεί "στην ένταξη στο σύστημα οικισμών που σήμερα βρίσκονται εκτός".
Σύμφωνα με τον υπουργό σε δεύτερο στάδιο θα προχωρήσει "η προσαρμογή των αξιών σε περιοχές που είναι σκανδαλωδώς χαμηλές οι υπάρχουσες αντικειμενικές αξίες".
Δηλώνει,επίσης, ότι η κυβέρνηση "λαμβάνει υπόψη" τις προτάσεις του κλάδου των αυτοκινήτων, που αντιμετωπίζει κρίση, για μείωση του τέλους ταξινόμησης και του φόρου πολυτελείας, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση.
Ακόμη αναφερόμενος για την εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης, αναφέρει ότι θα υλοποιηθεί μόνο "υπό την απόλυτη δέσμευση και προϋπόθεση ότι θα υπάρχει μηχανισμός αντισταθμιστικής πληρωμής για τα νοικοκυριά".
"Αν υπάρχει οριστική απόφαση πάνω σε αυτό το μέτρο η υλοποίησή του δεν μπορεί να γίνει πριν από το φθινόπωρο του 2011", πρόσθεσε.
Ερωτηθείς για την αναμονή της τρόικας όσον αφορά στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και το χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου η κυβέρνηση θα νομοθετήσει, δήλωσε ότι: "Η παρέμβαση είναι σε στάδιο νομοτεχνικής επεξεργασίας. Το πλαίσιο θα ανακοινωθεί πριν από το τέλος του έτους και συνεπώς αναμένουμε θέσπισή του, το αργότερο στις αρχές του 2011".
Αναφερόμενος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές είπε ότι "αυτοί που προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις εκλογές για να εκβιάσουν μια αλλαγή πολιτικής δεν θα πετύχουν το στόχο τους".
"Η κατεύθυνση που έχουμε πάρει δεν μπορεί να αλλάξει χωρίς τεράστιο κόστος και κλυδωνισμούς για τη χώρα, που ενδέχεται να μας βυθίσουν στην παρακμή για πολλά χρόνια".

Δυναμικές κινητοποιήσεις και στη Μ. Βρετανία

Οργανώνεται η «μεγαλύτερη και πιο τολμηρή» διαδήλωση στην ιστορία της χώρας
Τα συνδικάτα αντιδρούν στα μέτρα που υιοθετεί η βρετανική κυβέρνηση
Τη «μεγαλύτερη και πιο τολμηρή» διαδήλωση στην ιστορία της Μ. Βρετανίας ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει το Συνέδριο των Εργατικών Ενώσεων, η «οργάνωση-ομπρέλα» των βρετανικών συνδικάτων, τον ερχόμενο Μάρτιο. Η κυβέρνηση του Ντέιβιντ Κάμερον έχει εξαγγείλει πως θα προχωρήσει σε δραστικές περικοπές των δημόσιων οικονομικών, στο πλαίσιο των οποίων προβλέπονται και οι απολύσεις περίπου 500.000 μονίμων δημοσίων υπαλλήλων.
Επίσης, η βρετανική κυβέρνηση έχει ανακοινώσει πως θα αυξήσει τα όρια συνταξιοδότησης και θα περικόψει τις κοινωνικές δαπάνες, κατά 80 δισεκατομμύρια λίρες.
Το δημοσιονομικό έλλειμμα της Μ. Βρετανίας αγγίζει το 11% του ΑΕΠ.
Σύμφωνα με το Συνέδριο των Εργατικών Ενώσεων, TUC, που εκπροσωπεί 6,5 εκατομμύρια εργάτες, οι περικοπές θα έχουν καταστροφικές επιπτώσεις, ενώ υποσχέθηκε να διεξαγάγει εκστρατεία εναντίον της βρετανικής κυβέρνησης.
"Το εργατικό κίνημα και η χώρα αντιμετωπίζουν την πιο σκληρή δοκιμασία μέσα σε μία γενιά" δήλωσε ο γενικός γραμματέας του TUC, Μπρένταν Μπάρμπερ, στη διάρκεια ομιλίας του σε συνδικαλιστικές οργανώσεις στο Λονδίνο και πρόσθεσε πως "όχι μόνο έχει γονατίσει η οικονομία, όχι μόνο ο νόμος έχει γυρίσει εναντίον μας, αλλά έχουμε στην εξουσία μία κυβέρνηση, η οποία κάνει περικοπές με μία ταχύτητα, κλίμακα και αγριότητα που δεν είδαμε ποτέ πριν".
Διαμαρτυρίες και συλλαλητήρια με την υποστήριξη των συνδικάτων έχουν ήδη ξεκινήσει σε πόλεις και χωριά σε ολόκληρη τη Βρετανία. Θα κλιμακωθούν με την εθνική διαδήλωση στο κέντρο του Λονδίνου στις 26 Μαρτίου.
"Μαζί ας κάνουμε εκείνη την κινητοποίηση το μεγαλύτερο, το πιο τολμηρό και το καλύτερο γεγονός της ιστορίας μας", σημείωσε ο Μπρένταν Μπάρμπερ.

Παπανδρέου: Πράσινες επενδύσεις 45 δις ευρώ έως το 2015

thumb
Επενδύσεις στην πράσινη ανάπτυξη συνολικού ύψους 45 δισ. ευρώ θα πραγματοποιηθούν έως το 2015, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου ο οποίος μίλησε το Σάββατο στο φόρουμ για τις επενδύσεις στην πράσινη ανάπτυξη.
Ο κ. Παπανδρέου τόνισε ότι " εφαρμόζουμε ριζικές διαρθρωτικές αλλαγές ώστε η οικονομία να γίνει βιώσιμη και ανταγωνιστική μακροπρόθεσμα. Δεν θα γίνουμε ανταγωνιστικοί με τις κλασικές μεθόδους μείωσης των μισθών αλλά με την επένδυση σε ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης, δίνοντας αξία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας".
Παράλληλα ανέφερε ότι  "στη χώρα μας έχουμε τεράστιες ανεκμετάλλευτες πηγές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Έχουμε ήδη προωθήσει διαδικασίες ταχείας αδειοδότησης, fast track, για επιτάχυνση των πράσινων επενδύσεων και των έργων υποδομής. Απελευθερώνουμε την αγορά ενέργειας, όπου οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Το 2009 οι επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ήταν μόλις 400 εκατ. ευρώ, το 2011 αναμένεται να τριπλασιαστούν σε 1.2 δισ".
Τέλος, σημείωσε ότι η Μεσόγειος μπορεί να γίνει σημαντικός  κόμβος Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, γεγονός που θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για επενδύσεις και θέσεις απασχόλησης καθώς τα τελευταία δύο χρόνια πάνω από 3 τρισεκατομμύρια δολάρια από τα προγράμματα στήριξης που διοχετεύθηκαν στην παγκόσμια οικονομία, αφορούσαν επενδύσεις στην πράσινη οικονομία.

«Σε καλό δρόμο η Ελλάδα»

Ευνοϊκή έκθεση της Goldman Sachs, την ώρα που υποχωρούν και τα ασφάλιστρα κινδύνου

Για πρώτη φορά μετά από οκτώ μήνες, το κόστος ασφάλισης έναντι του κινδύνου διακράτησης ελληνικών ομολόγων για ένα χρόνο είναι χαμηλότερο από το αντίστοιχο κόστος για μεγαλύτερες διάρκειες, ένδειξη ότι μειώθηκε ο κίνδυνος χρεοκοπίας της Ελλάδας, σύμφωνα με την εταιρία CMA που έχει έδρα το Λονδίνο. Την ίδια ώρα, έκθεση της Goldman Sachs αναγνωρίζει την πρόοδο της δημοσιονομικής εξυγίανσης της Ελλάδας και προβλέπει ότι η δανειακή σύμβαση με την τρόικα θα παραταθεί.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το διεθνές πρακτορείο Bloomberg, το κόστος ασφάλισης έναντι κινδύνου χρεοκοπίας (credit default swaps, cds) των ελληνικών ομολόγων για ένα έτος μειώθηκε στις 565 μονάδες βάσης (5,65 εκατοστιαίες μονάδες) και είναι χαμηλότερο κατά 61 μονάδες βάσης από τα cds για 10ετή προστασία.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Bloomberg, η μεταβολή αυτή σημαίνει ότι τα μέτρα που πήρε η ελληνική Κυβέρνηση για τη μείωση του ελλείμματος της δίνουν το χρόνο για να μειώσει το έλλειμμά της που είναι υπερτετραπλάσιο από το επιτρεπόμενο όριο της ΕΕ. "Η τάση που έχει αναπτυχθεί όσον αφορά την Ελλάδα εξελίχθηκε πολύ πιο θετικά τις τελευταίες εβδομάδες", δηλώνει η Anke Richter, υπεύθυνη στρατηγικής για θέματα πιστώσεων στην εταιρία Conduit Capital markets με έδρα το Λονδίνο, προσθέτοντας ότι "έδειξαν (σ.σ.:οι Έλληνες) ότι βάζουν τάξη στα του οίκου τους και κάνουν καλή πρόοδο".
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι το cds για ένα χρόνο για τα ελληνικά ομόλογα ξεκίνησε από τις 143 μονάδες βάσης το 2010 και έφτασε έως τις 1.300 μ.β. τον Ιούνιο, όταν κορυφώθηκε η κρίση. Σημειώνεται ακόμη ότι το cds για διάρκεια δύο ετών έχει μεγαλύτερο κόστος από οποιαδήποτε άλλη διάρκεια.

Η Goldman Sachs
Σε έκθεση της με τίτλο «Ελλάδα: Η πρόοδος μέχρι σήμερα, ο δρόμος μπροστά»,  η Goldman Sachs εκτιμά ότι η σύμβαση της Ελλάδας με ΕΚΤ, Ε.Ε. και ΔΝΤ θα παραταθεί, προκειμένου να ξεκινήσει αργότερα η αποπληρωμή του δανείου. Στην έκθεση του ο οίκος αναφέρει ότι η κυβέρνηση έχει κάνει «ενθαρρυντική πρόοδο με τις μεταρρυθμίσεις και το σχέδιο λιτότητας που επιβάλλει» και σημειώνει ότι καθώς η ύφεση αναμένεται να συνεχισθεί και το επόμενο έτος, το βάρος από την υστέρηση των εσόδων θα πέσει στην κυβέρνηση, όταν η τελευταία θα θελήσει να βγει στις αγορές για δανεισμό διάρκειας μεγαλύτερης του έτους, μέσα στο 2012.

Έτσι, εκτιμά ότι θα χρειασθεί να προχωρήσει σε μεγαλύτερες περικοπές δαπανών εντός του 2011, ώστε να επιτύχει τον στόχο για το έλλειμμα. Όπως επισημαίνει, αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορεί να αποκλεισθεί κάποιου είδους «εθελοντική» αναδιάρθρωση του χρέους της χώρας στο μέλλον, αν και αυτό δεν αποτελεί το κεντρικό σενάριο της Goldman, καθώς πιστεύει πως το πιο πιθανό σενάριο για την Ελλάδα είναι η επέκταση της περιόδου δανεισμού από το ΔΝΤ και την ΕΕ.  

Η Goldman Sachs εκτιμά ότι η ελληνική οικονομία θα επιστρέψει σε τροχιά ανάπτυξης στο τρίτο τρίμηνο του 2011, για το οποίο προβλέπει αύξηση του ΑΕΠ κατά 0,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Προς κύριο Σόμπολο…

thumb
Αγαπητέ κύριε εκπρόσωπε των εργαζομένων δημοσιογράφων. Η αηδία που προκαλούν πλέον, στην συντριπτική πλειοψηφία των τηλεθεατών, τα δελτία ειδήσεων των 8 πρέπει να σας προβληματίσει έντονα. Λόγω της πρωτοφανούς κρίσης που πλήττει πλέον και τον κλάδο μας, οι χαμηλόμισθοι δημοσιογράφοι (όπως και στους υπόλοιπους κλάδους) απολύονται μαζικά.
Τα αφεντικά, λόγω -προφανώς- των συσσωρευμένων χρεών προς τις εφορίες και τα ασφαλιστικά ταμεία, -και υπό τον φόβο των Ιουδαίων (βλέπε ελέγχους ΣΔΟΕ) έχουν καταντήσει την τηλεόραση και τις περισσότερες εφημερίδες σε γραφεία τύπου της κυβέρνησης. Με αποτέλεσμα να υπάρχει εξοργιστική παραπληροφόρηση. Οι παραθυράτοι δυσφημούν πλέον, όχι μόνο την υπόληψη μας, αλλά και την συνείδηση μας. Ο κόσμος κάθε βράδυ ακούει τους μονολόγους που (άμα κάνεις και ζάπινγκ) είναι ακριβώς οι ίδιοι!! Οι ίδιες «πληροφορίες» και «ρεπορτάζ» οι ίδιες, «θέσεις» και «απόψεις» Υπάρχουν και ορισμένες «παραφωνίες» που, απ’ ότι έμαθε η Κουκίδα, θα απομακρυνθούν από τα παράθυρα «κομψά» γιατί «κουράστηκαν και πρέπει να πάρουν άδεια» . Διαφορετικά μπορεί και να κλείσει το μέσο που τους φιλοξενεί.
Την ίδια στιγμή, μαθαίνουμε ότι διαπραγματεύεστε με τον κύριο Τηλέμαχο Χυτήρη για να εκπονήσει (και καλά) η κυβέρνηση σχέδιο διασφάλισης θέσεων των δημοσιογράφων. Μέσω ΕΣΠΑ. Κύριε Σόμπολε γνωρίζετε τι είναι το ΕΣΠΑ; Μπορεί να αφορά χρήματα που προέρχονται από κονδύλια της ΕΕ, όμως για να εκχωρηθούν πρέπει να συνυπογράψουν οι υπουργοί οικονομικών, ανάπτυξης και απασχόλησης. Δηλαδή, Παπακωνσταντίνου, Χρυσοχοϊδης και Κατσέλη. Αυτοί οι τρεις θα αποφασίζουν ποιες εφημερίδες, κανάλια, ραδιόφωνα και λοιπά μέσα θα πάρουν την ενίσχυση. Εάν δεν είναι αυτό ο απόλυτος έλεγχος των ΜΜΕ από την κυβέρνηση τότε τι είναι; Σας υπενθυμίζω ότι αυτά τα τρία υπουργεία είναι, κατά την τρόικα, τα πιο προβληματικά. Πώς θα γίνεται η κάλυψη των δραστηριοτήτων τους από τα μέσα που θα ενταχθούν στο ΕΣΠΑ; Ήδη δεν υπάρχει η στοιχειώδης κάλυψη των τεκταινόμενων. Ήδη τα τηλεοπτικά δελτία έχουν ξεπεράσει κάθε όριο δεοντολογίας.
Κύριε εκπρόσωπε, εάν δεν γνωρίζετε πώς λειτουργεί το ΕΣΠΑ, θα σας παρακαλούσα να μου κάνετε ένα τηλεφώνημα και θα σας το εξηγήσω με το ν και με το σ. Διαφορετικά, μια τέτοια κίνηση που πάτε να κάνετε, θα είναι και επισήμως η ταφόπλακα της ελεύθερης δημοσιογραφίας στην Ελλάδα. Αν δεν κάνω λάθος ήδη βρισκόμαστε στον πάτο της επίσημης κατάταξης παγκοσμίως. Άσε που και να δοθούν οι ενισχύσεις δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα "περάσει" στους εργαζομένους.
ΥΓ. Καλύτερα κουκίδα μια ζωή, παρά να προσφέρω τις υπηρεσίες μου για να μπω και εγώ κάποια στιγμή σε ένα ψηφοδέλτιο, σε ένα γραφείο τύπου, κανένα υπουργείο άντε και δημαρχείο (στην χειρότερη των περιπτώσεων).

«Λουκέτο» σε άλλες έξι τράπεζες στις ΗΠΑ

138 στο σύνολο και προχωράμε...
 
Αλλες έξι τράπεζες έκλεισαν στις ΗΠΑ, με τον συνολικό αριθμό των λουκέτων να φθάνει τις 138, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Διασφάλισης των Καταθέσεων (FDIC), τη ρυθμιστική αρχή του χρηματοπιστωτικού τομέα.

Η μεγαλύτερη ήταν η Hillcrest Bank στο Όβερλαντ Παρκ του Κάνσας, με 1,65 δις δολάρια συνολικούς πόρους και 1,54 δις δολάρια συνολικές καταθέσεις. Επίσης, έκλεισαν οι First Suburban National Bank στο Μέιγουντ του Ιλινόι, η First National Bank στο Μπάρνσβιλ στη Τζόρτζια, η Gordon Bank στο Γκόρντον στη Τζόρτζια, η Progress Bank στην Τάμπα στη Φλόριντα, και η First Bank of Jacksonville, στο Τζάκσονσβιλ, στη Φλόριντα.

Οι πόροι και οι καταθέσεις των τραπεζών αυτών συμφωνήθηκε να τεθούν υπό τον έλεγχο άλλων.

Η μεγαλύτερη τράπεζα που κατέρρευσε στην διάρκεια της κρίσης ως σήμερα ήταν η Washington Mutual, με πόρους 307 δις, το Σεπτέμβριο του 2008.

Άνω των 7,5 δισ. ευρώ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές

Το δημόσιο ο μεγαλύτερος οφειλέτηs

Οι προοπτικές της ελληνικής οικονομίας

Πολύζος: Εξόφληση των προμηθευτών έως το τέλος του έτους

thumb
Έως το τέλος του έτους θα αποπληρωθούν τα χρέη του ΕΣΥ προς τους προμηθευτές, ώστε από το 2011 να μην υπάρχουν εκκρεμείς οφειλές, ανέφερε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας Νίκος Πολύζος, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
«Στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε από διαφορετική βάση το 2011», είπε ο κ. Πολύζος σε συνέντευξή του στο ειδησεογραφικό πρακτορείο, το οποίο μεταδίδει ότι «οι νοσοκομειακές δαπάνες και τα σωρευμένα χρέη των νοσοκομείων προς τους προμηθευτές αποτελούν μαύρη τρύπα για τα δημόσια οικονομικά της χώρας και συγκαταλέγονται μεταξύ των κυριοτέρων ανησυχιών της ΕΕ και του ΔΝΤ  που βοήθησαν στην αποτροπή ενδεχόμενης χρεοκοπίας τον περασμένο Μάιο».

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Φθορά σε κυβέρνηση και πρωθυπουργό αποτυπώνει δημοσκόπηση

Προβάδισμα Δημαρά στην περιφέρεια Αττικής και Ν. Κακλαμάνη στον δήμο Αθηναίων
Φθορά της κυβέρνησης αποτυπώνουν τα στοιχεία δημοσκόπησης της GPO που διενεργήθηκε για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού Mega.
Ως αρνητικό κρίνει το έργο του πρωθυπουργού το 58,9% των πολιτών έναντι ποσοστού 39,8% που έχουν αντίθετη, δηλαδή θετική γνώμη. Για τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης αρνητική γνώμη έχει το 60,8% των ερωτηθέντων ενώ θετικά εκφράζεται για τον Αντώνη Σαμαρά ποσοστό 37,1%. Το κυβερνητικό έργο χαρακτηρίζει ως θετικό το 32% των ερωτηθέντων ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τη Ν.Δ. είναι 28,8%.
Όσον αφορά στην ερώτηση για το κατά πόσον η κυβέρνηση έχει σχέδιο ή ασκεί πολιτική με βάση το μνημόνιο, το 16,7% πιστεύει στην ύπαρξη σχεδίου ενώ το 77,5% "βλέπει" να ακολουθούνται οι επιταγές του μνημονίου.
Εκλογές σε περιφέρεια Αττικής και Δήμο Αθηναίων
Ο Γιάννης Δημαράς προηγείται, σύμφωνα με τα στοιχεία της δημοσκόπησης στην εκλογική μάχη για την περιφέρεια Αττικής. Η πρόθεση ψήφου (από όσους έχουν δηλώσει ότι θα ψηφίσουν) έχει ως εξής:

Γ. Δημαράς19,5%
Γ. Σγουρός17,1%
Β. Κικίλιας16,2%
Θ. Παφίλης9,1%
Α. Μητρόπουλος8%
Στο υποθετικό σενάριο του β' γύρου τα αποτελέσματα για το ζευγάρι Δημαράς - Σγουρός είναι 51,9% και 27,6% αντίστοιχα.
Τέλος, στην πρόθεση ψήφου για τον δήμο της Αθήνας, φέρεται να προηγείται ο Νικήτας Κακλαμάνης. Η πρόθεση ψήφου έχει ως εξής:

N. Kακλαμάνης37,1%
Γ. Καμίνης27,2%
Ν. Σοφιανός10,8%
Ε. Πορτάλιου6,3%
Γ. Αμυράς3%
Δ/Ξ-Δ/Α10%

Με ανησυχητικούς ρυθμούς εξαπλώνεται η πείνα

Η πείνα στον κόσμο είναι πολύ πιθανό ότι θα επιδεινωθεί τα επόμενα χρόνια, κυρίως λόγω της αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού και της έλλειψης καλλιεργήσιμων εκτάσεων, υποστήριξε σήμερα ο γενικός διευθυντής του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (WTO), Πασκάλ Λαμί.

Ο Λαμί επεσήμανε ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερα στον αγροτικό τομέα και να περιορίσουν τις σπατάλες που, όπως είπε, ευθύνονται για την απώλεια του 30% της παγκόσμιας παραγωγής τροφίμων.

Από την πλευρά της, η υπουργός Εξωτερικών της Ελβετίας, Μισελίν Καλμί-Ρέι, χαρακτήρισε σκάνδαλο το γεγονός ότι 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωπο μαστίζονται από την πείνα

Δέσμευση Κατάρ για υλοποίηση των επενδύσεων στην Ελλάδα!!!

thumb

Την  επιθυμία της (!) να προχωρήσει σε επενδύσεις στην Ελλάδα συνολικού ύψους μέχρι και 5 δισ. δολαρίων εξέφρασε η πλευρά του Κατάρ κατά την πρώτη συνάντηση της Κοινής Επιτροπής που συστάθηκε μετά την υπογραφή του Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελλάδας και της Κυβέρνησης του Κατάρ.
Όπως ανακοινώθηκε μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, τα δυο μέρη επαναβεβαίωσαν τη δέσμευσή τους για τη συνέχιση των συναντήσεων και την εντατικοποίηση της συνεργασίας με σκοπό την προώθηση των επενδυτικών σχεδίων σε εκείνους τους τομείς που αναφέρονται στο Μνημόνιο Κατανόησης που υπογράφτηκε στη Νέα Υόρκη.
Στη συνάντηση προήδρευσαν ο Υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για τις επενδύσεις Χάρης Μπαμπούκης και ο επικεφαλής της Αρχής επενδύσεων του Κατάρ Αχμέντ Αλ Σαγιέντ.
Ο κ. Παμπούκης δήλωσε ότι «η συζήτηση αφορούσε τόσο θέματα οργάνωσης των επαφών, όσο και ποιές επενδύσεις θα υπαχθούν στους τομείς που ενδιαφέρουν τις δύο πλευρές». Διαβεβαίωσε δε ότι «οι σχέσεις είναι άριστες και όσα λέχθηκαν και γράφτηκαν τον τελευταίο καιρό δεν ισχύουν».
Από την πλευρά του ο αξιωματούχος του Κατάρ δήλωσε «ευτυχής που βρίσκεται για πρώτη φορά στην Αθήνα και όχι τελευταία».
«Επαναβεβαιώθηκε το ενδιαφέρον μας για επενδύσεις και μελετάμε διάφορες προτάσεις και πώς θα προχωρήσουμε σε αυτές. Το κλίμα ήταν πολύ θετικό. Η επόμενη συνάντηση συμφωνήσαμε να γίνει στην Ντόχα στα τέλη Νοεμβρίου», πρόσθεσε.
Ερωτηθείς για το ενδιαφέρον του Κατάρ για τον χώρο του πρώην αεροδρόμιου του Ελληνικού, ο κ. Σαγιέντ απάντησε ότι «δεν μπορώ να πως κάτι συγκεκριμένο, μελετάμε εναλλακτικά σχέδια».
Στη συνάντηση από ελληνικής πλευράς παραβρέθηκε και ο διοικητής της Αγροτικής Τράπεζας Θεόδωρος Πανταλάκης. Η Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη, αν και προσήλθε εγκαίρως στη συνάντηση, τελικά δεν συμμετείχε, λόγω καθυστέρησης στην άφιξη της αντιπροσωπείας του Κατάρ στην Αθήνα και του γεγονότος ότι έπρεπε να μιλήσει στη Διάσκεψη της Βουλιαγμένης για την Κλιματική Αλλαγή στη Μεσόγειο.

Πλαφόν αποδοχών στα 5.856 ευρώ φέρνει η Ενιαία Αρχή Πληρωμών

Το κόψιμο επιδομάτων που χορηγούνται παράτυπα και κάθε είδους παράνομων αποδοχών, που δεν μπορεί να ξεπερνούν τα 5.856,08 ευρώ, φέρνει από τον Νοέμβριο η Ενιαία Αρχή Πληρωμών για περίπου 770.000 δημοσίους υπαλλήλους.
Στη μισθοδοσία που θα καταβληθεί τον Νοέμβριο προκαταβολικά για τον Δεκέμβριο θα φανούν οι πρώτες περικοπές στις αποδοχές των δημόσιων υπαλλήλων Στη μισθοδοσία που θα καταβληθεί τον Νοέμβριο προκαταβολικά για τον Δεκέμβριο θα φανούν οι πρώτες περικοπές στις αποδοχές των δημόσιων υπαλλήλων Οι δημόσιοι υπάλληλοι της κεντρικής κυβέρνησης που απογράφηκαν το περασμένο καλοκαίρι, θα πληρώνονται μέσω της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών από τα τέλη Νοεμβρίου, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών, καθώς έχουν ήδη ενταχθεί 3.900 εκκαθαριστές -υπηρεσίες που αφορούν σε 323.000 αμειβόμενους- και απομένουν άλλοι 1.100 διαχειριστές.
Τον επόμενο μήνα ξεκινά και η απογραφή των περίπου 250.000 υπαλλήλων σε ΟΤΑ, ΔΕΚΟ και ΝΠΙΔ.
Οι υπάλληλοι των υπουργείων και των περίπου 13.500 φορέων που υπάγονται σ' αυτά, από τον επόμενο μήνα θα δουν τις αποδοχές τους να μειώνονται, καθώς δεν πρέπει να:
1Ξεπερνούν το πλαφόν των 5.856,08 ευρώ (μεικτά) για δημοσίους υπαλλήλους και εργαζόμενους σε ΝΠΔΔ (σ.σ. το ίδιο πλαφόν θα ισχύσει και στους ΟΤΑ), στο οποίο συμπεριλαμβάνονται μικτές αποδοχές, αποζημιώσεις και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές.
8.436 για δικαστικούς, 6.069 για γιατρούς
Το ανώτατο όριο αποδοχών φτάνει στα 8.436 ευρώ για δικαστικούς λειτουργούς και κύριο προσωπικό Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, καθώς και στα 6.069,21 ευρώ για γιατρούς ΕΣΥ.
2Από τον μισθό τους θα κοπούν παράνομες αποδοχές, όπως τυχόν οικογενειακά επιδόματα που ορισμένοι συνεχίζουν να λαμβάνουν παρά το γεγονός ότι έχει ενηλικιωθεί το παιδί τους ή έχει τελειώσει τις σπουδές του. Η Ενιαία Αρχή οδηγεί σε κόψιμο παράνομων επιδομάτων ή άλλου τύπου αμοιβών.
Η κεντρική αρχή μισθοδοσίας που εγκαθίσταται στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους θα προχωρήσει άμεσα στον έλεγχο των αποδοχών, ώστε να τηρηθούν οι δύο αυτές βασικές αρχές. Ο έλεγχος και οι περικοπές σε ΔΕΚΟ, ΟΤΑ και ΝΠΙΔ θα γίνουν τον Μάρτιο, καθώς στα τέλη Φεβρουαρίου αναμένεται να έχουν ενταχθεί στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών, η οποία θα αποφέρει περίπου 100 εκατ. ― το 2011.
Πριν από το Ενιαίο Μισθολόγιο
Η απόπειρα αυτή είναι το πρώτο βήμα πριν από το Ενιαίο Μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, για το οποίο ήδη άνοιξε ο διάλογος μεταξύ κυβέρνησης και εργαζομένων.
Ενδεικτικά των κυβερνητικών προθέσεων ήταν τα στοιχεία που δόθηκαν τον προηγούμενο μήνα σε ειδική εκδήλωση των συναρμόδιων υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών, που μιλούσαν για αμοιβές δημοσίων υπαλλήλων 40% υψηλότερες από εκείνες των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα, με το στοιχείο ότι τα επιδόματα καλύπτουν το 38% του μισθολογικού κόστους.
Το Ενιαίο Μισθολόγιο θα βασίζεται σε 6 κριτήρια: προσόντα υπαλλήλου, σταδιοδρομία, σπουδαιότητα καθηκόντων, παραγωγικότητα, σύγκλιση με ευρωπαϊκές αμοιβές και συνθήκες εργασίας.
Θα είναι ενιαίο για όλα τα υπουργεία και όλες τις κατηγορίες προσωπικού, θα βασίζεται σε ενιαία επιδοματική πολιτική με αντικειμενικά κριτήρια από έναν κεντρικό φορέα, καθώς και στη μισθολογική διαφοροποίηση ανάλογα με τη γνώση και την ικανότητα κάθε υπαλλήλου. *

Αρα: Ψαλίδι σε υπερωρίες, επιτροπές και εκτός έδρας

Το πλαφόν των 5.856,08 ευρώ ακαθάριστων μηνιαίων αποδοχών θα προκαλέσει νέες περικοπές σε υπερωρίες, αμοιβές από επιτροπές και εκτός έδρας που τα απολαμβάνει σήμερα σημαντικός αριθμός δημόσιων υπαλλήλων με ιδιαίτερα υψηλούς μισθούς.

To IKA μπαίνει στο ΕΣΥ

Η Τρόικα απαιτεί λιγότερες δαπάνες και…
 
Πέντε μεγάλες μονάδες (θεραπευτήρια) του ΙΚΑ θα «ανοίξουν» τις πόρτες τους σε όλους τους Έλληνες πολίτες μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο, καθώς θα ενταχθούν στο ΕΣΥ.

Αυτός είναι ο φιλόδοξος στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας που θα δρομολογηθεί το επόμενο διάστημα δίνοντας έτσι το έναυσμα για την πολυαναμενόμενη ενοποίηση του κλάδου υγείας του ΙΚΑ με το ΕΣΥ. Το θέμα θα συζητηθεί εκτενώς την επόμενη Δευτέρα στη διάρκεια της πρώτης σύσκεψης για την ενοποίηση των κλάδων Υγείας Υγείας που έχει προγραμματιστεί από τα δύο συναρμόδια υπουργεία, Υγείας και Εργασίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο που έχουν συντάξει οι αρμόδιοι του υπουργείου Υγείας, τα θεραπευτήρια του ΙΚΑ στην Αττική (σημειωτέον ότι πρόκειται για νοσοκομεία που παρέχουν πλήρη κάλυψη και νοσηλεία  μόνο στους 5,5 ασφαλισμένους του ΙΚΑ) θα ενταχθούν σταδιακά στο ΕΣΥ και στο πρόγραμμα εφημεριών των δημόσιων νοσοκομείων.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι κάθε θεραπευτήριο ΙΚΑ θα «χρεώνεται» σε ένα δημόσιο νοσοκομείο και θα λειτουργεί υπό την «ομπρέλα» του. Θα εφημερεύει, για παράδειγμα, όταν εφημερεύει και το νοσοκομείο του ΕΣΥ ενώ θα διατίθεται ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός του για τις ανάγκες λειτουργίας του ΕΣΥ. Χαρακτηριστικά αναφέρονται ως πιλοτικά «ζεύγη» το 1ο Θεραπευτήριο ΙΚΑ στα Μελίσσια με το νοσοκομείο Σισμανόγλειο ή το 7ο Θεραπευτήριο ΙΚΑ στα Πατήσια με το Γενικό Νοσοκομείο Πατησίων.

Στο ΕΣΥ οι κλάδοι υγείας των ασφαλιστικών ταμείων

Η ενοποίηση των κλάδων Υγείας, αρχής γενομένης από το ΙΚΑ, και η δημιουργία συστήματος Πρωτοβάθμιας (Εξωνοσοκομειακής) Φροντίδας Υγείας ήταν μεν μία από τις βασικές κυβερνητικές δεσμεύσεις, ωστόσο πλέον αποτελεί… ρητή απαίτηση της Τρόικας.

Είναι ενδεικτικό ότι κατά την πρώτη  συνάντηση του 7μελούς κλιμακίου των ελεγκτών με την νέα ηγεσία του υπουργείου Υγείας το μεσημέρι της περασμένης Τετάρτης, τη συζήτηση σχεδόν μονοπώλησε το θέμα της ανύπαρκτης εξω-νοσοκομειακής φροντίδας στην χώρα μας που έχει ως αποτέλεσμα να «μπλοκάρουν» τα νοσοκομεία με περιστατικά κάθε βαρύτητας, αδυνατώντας έτσι να ανταποκριθούν στη βασική αποστολή τους, την νοσηλεία.

Οι ελεγκτές υπέβαλαν επίμονα ερωτήσεις προσπαθώντας να καταλάβουν γιατί δεν υπάρχουν αρκετοί γενικοί γιατροί στη χώρα μας ώστε να αναλάβουν την πρώτη φροντίδα των ασθενών αλλά και γιατί δεν υπάρχει σύστημα αναφοράς στο ΕΣΥ το οποίο να αποτυπώνει την πορεία του ασθενούς μέσα στο σύστημα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που τους παρέθεσε ο γγ κ. Αντώνης Δημόπουλος, στην χώρα μας υπάρχουν μόλις 2.000 γενικοί γιατροί –σημειωτέον ότι θεωρούνται ο κορμός του συστήματος δημόσιας υγείας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες- οι οποίοι αποτελούν περίπου το 1/50 του συνόλου των γιατρών. Την ίδια στιγμή, στη Βρετανία το 50% των γιατρών είναι γενικοί (οικογενειακοί) γιατροί. Οι επιθεωρητές τόνισαν ότι πρέπει ο ασθενής να παραπέμπεται σε νοσοκομεία από έναν και μόνο γιατρό, ο οποίος θα έχει την ειδικότητα της γενικής ιατρικής.

 Τα «αγκάθια» της ένταξης

Σταδιακά όλα τα θεραπευτήρια  του ΙΚΑ καθώς και τα 240 Πολυιατρεία θα τεθούν στην υπηρεσία του Έλληνα ασθενή ανεξάρτητα από τον ασφαλιστικό φορέα στον οποίο υπάγεται. Αυτό προβλέπεται στον σχετικό νόμο που ψήφισε ως υπουργός Εργασίας ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος το καλοκαίρι και ουσιαστικά το άρθρο 31 του νόμου αυτού «ενεργοποιείται» την ερχόμενη Δευτέρα με τη σύγκληση της κοινής επιτροπής των δύο υπουργείων.

Ωστόσο, στην πράξη οι αρμόδιοι φορείς έρχονται αντιμέτωποι με το «αγκάθι» του εργασιακού καθεστώτος των γιατρών του ΙΚΑ. Από τους περίπου 9.000 γιατρούς του ΙΚΑ μόνον οι 1.000 είναι μόνιμοι ενώ και από τους υπόλοιπους οι μισοί είναι συμβασιούχοι!

Οι τελευταίοι φέρονται να καλύπτουν και τις βασικότερες ανάγκες των πολυϊατρείων του ΙΚΑ. Είναι όμως προφανές πως εάν διακοπούν οι συμβάσεις τους το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα δύσκολα θα επιτευχθεί καθώς στην πράξη θα ακυρωθεί η παροχή υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες ενώ στην παρούσα φάση δεν είναι εφικτή οικονομικά η μονιμοποίησή τους.

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις οι Γάλλοι εργαζόμενοι

thumb
Τα γαλλικά συνδικάτα αποφασίζουν την Πέμπτη νέες απεργίες και διαδηλώσεις ενάντια στη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση, ενώ οι αρχές προσπαθούν να "απελευθερώσουν" τις δεξαμενές πετρελαίου που έχουν καταληφθεί από τους εργαζόμενους!

Ο Μπερνάρ Τιμπό, επικεφαλής της CGT, της μεγαλύτερης συνδικαλιστικής παράταξης, δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι θα κλιμακώσουν τις διαμαρτυρίες τους την επόμενη εβδομάδα, ενώ οι κυλιόμενες απεργίες συνεχίζονται σε πολλούς κλάδους. Ήδη ο αποκλεισμός των διυλιστηρίων και των δεξαμενών καυσίμων έχει προκαλέσει ελλείψεις βενζίνης.
Η συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση πρόκειται να επιταχυνθεί ώστε να ψηφιστεί αύριο, σύμφωνα με κοινοβουλευτικές πηγές, εφόσον η Βουλή έχει εγκρίνει ήδη το νομοσχέδιο με το οποίο ανεβαίνει η ηλικία συνταξιοδότησης από τα 60 στα 62 και η πλήρης σύνταξη θα παρέχεται όχι στα 65 αλλά στα 67...
"Η κυβέρνηση παραμένει αδιάλλακτη. Θα πρέπει να συνεχίσουμε με μαζική δράση αμέσως την επόμενη εβδομάδα. Θα ζητήσουμε από τα συνδικάτα ισχυρές κινητοποιήσεις ώστε οι άνθρωποι να διακόψουν την εργασία και να κατέβουν στους δρόμους", δήλωσε ο Τιμπό.
Στο μεταξύ, η Μασσαλία δεν έχει δημόσιες συγκοινωνίες, τα δρομολόγια των τρένων καθυστερούν ή ακυρώνονται και τα λιμάνια παραμένουν αποκλεισμένα, ενώ οι εργαζόμενοι στα απορριμματοφόρα απεργούν για ένατη ημέρα, με αποτέλεσμα τόνοι απορριμμάτων να συσσωρεύονται στους δρόμους.
Απέναντι στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων, ο πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί εμφανίζεται αποφασισμένος να λάβει σκληρά μέτρα, ενώ χαρακτήρισε σκανδαλώδεις τις πράξεις βίας που σημειώθηκαν στο περιθώριο των διαδηλώσεων. Οι ταραχές ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές στη Λιόν, όπου αρκετοί διαδηλωτές λεηλάτησαν καταστήματα και έκαψαν αυτοκίνητα. "Αυτοί που τα σπάνε δεν θα έχουν την τελευταία λέξη σε μια δημοκρατία, είπε ο Σαρκοζί. Αυτό δεν είναι αποδεκτό, θα συλληφθούν και θα τιμωρηθούν στην Λιόν και αλλού χωρίς καμία επιείκεια", πρόσθεσε ο Γάλλος πρόεδρος.
Οι ξένοι παρατηρητές επισημαίνουν ότι στόχος των συνδικάτων είναι να πιέσουν ακόμη περισσότερο την κυβέρνηση, ώστε μπροστά στη δυσαρέσκεια των πολιτών να αναγκαστεί να υποχωρήσει, αφού σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, η κοινή γνώμη υποστηρίζει ακόμη τους απεργούς. Ίσως τα συνδικάτα να εκτιμούν ότι, όπως το 2006, όταν οι διαμαρτυρίες των σπουδαστών υποχρέωσαν την κυβέρνηση να ανακαλέσει ένα επίμαχο νομοσχέδιο για την εργασία των φοιτητών, έτσι και τώρα η κυβέρνηση Σαρκοζί θα υποχωρήσει στο συνταξιοδοτικό...

Στα χέρια Πανάρετος-Κανέλλη

thumb
Καβγάς ξέσπασε το μεσημέρι της Παρασκευής στη Βουλή ανάμεσα σε υφυπουργό Παιδείας, Γιάννη Πανάρετο, και της βουλευτού του ΚΚΕ, Λιάνας Κανέλλη, με αφορμή τη χρηματοδότηση των ερευνητικών κέντρων.
«Εγώ ξέρω ότι ο τρόπος που μιλάνε οι κομμουνιστές είναι πάντα σοβαρός, ενώ σέβονται τον συνομιλητή τους. Δεν ξέρω, αν ισχύει και για τους εκ μεταγραφής κομμουνιστές.» είπε ο κ. Πανάρετος αφού η κ. Κανέλλη είχε προσπαθήσει να τον διακόψει επανειλημμένα.
«Εσείς δεν είστε Πανάρετος, αλλά πανάρετα πανάθλιος» ήταν η απάντηση της κ. Κανέλλη, της οποίας το μικρόφωνο δεν ήταν ανοιχτό, και στη συνέχεια ακολούθησε μία σειρά από ύβρεις προς τον υφυπουργό, ο οποίος ζήτησε από το προεδρείο να τον προστατεύσει, αλλά η προεδρεύουσα, Ροδούλα Ζήση, δεν κατάφερε να σταματήσει τη βουλευτή.
«Δέχομαι προσωπική επίθεση, προσβάλετε το κόμμα σας» είπε στη συνέχεια ο κ. Πανάρετος, αλλά η κ. Κανέλη του έλεγε: «Αν εσύ νοιώθεις τύψεις που δεν έγινες κομμουνιστής, μην κατηγορείς εμένα, επειδή έχεις ενσωματωθεί στο σύστημα».
Επίσης, ακούστηκε από τον κ. Πανάρετο «Δεν είναι τηλεόραση εδώ» και η απάντηση της κ. Κανέλλη ήταν πως «εκείνος είναι που κάνει το σώου και είναι πανάθλιο».
Αφού μετά από κάποια ώρα κατευνάστηκαν τα πνεύματα μέσα στη Βουλή, όλοι οι διάλογοι διεγράφησαν με εντολή της προέδρου από τα πρακτικά.

Συνεργασία σε όλα τα επίπεδα

Συνάντηση Παπανδρέου - Ερντογάν

«Απαραίτητη η εξυγίανση των ΔΕΚΟ»

 
Ο νέος ειδικός γραμματέας ΔΕΚΟ Γιώργος Κυριακός στο ΣΚΑΪ 100,3

Bloomberg: Αποδίδουν τα μέτρα Παπανδρέου

«Απομακρύνεται ο κίνδυνος άμεσης χρεοκοπίας της Ελλάδας»

Το ΔΝΤ στηρίζει Πεκίνο στη διαμάχη του ΗΠΑ

Ανταγωνιστικότητα: Στάσιμη η Ελλάδα, χαμηλές επιδόσεις σε κράτος, υποδομές και επιχειρηματικό περιβάλλον

Παρά τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών και τη βελτίωση βασικών δημοσιονομικών δεικτών, η Ελλάδα εξακολουθεί να δυσκολεύεται...