Όπως αναφέρει σχετικά, «συμπληρώνονται σήμερα 48 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Ο ξεσηκωμός των φοιτητών που στήριξε και αγκάλιασε ο λαός της Αθήνας στέλνει το μήνυμα ότι κανένα καθεστώς, όση βία και αν επιστρατεύσει, δεν είναι ανίκητο. Η 17η Νοεμβρίου υπενθυμίζει ότι ο δρόμος για τη Δημοκρατία, την Ελευθερία και τη Δικαιοσύνη χαράσσεται από τους μεγάλους αγώνες του λαού. Αγώνες κόντρα σε αυταρχικά καθεστώτα και τα κάθε λογής αντιδραστικά στηρίγματά τους».
Σήμερα, ο αγώνας που έχουμε μπροστά μας – προσθέτει η Κουμουνδούρου – ορίζεται κυρίαρχα από το καθήκον να νικήσει η ζωή! «Να προστατεύσουμε την κοινωνία από τη φονική πανδημία και τις οικονομικές συνέπειες που έχει αυτή προκαλέσει! Να θωρακίσουμε την