Στη «μάχη» κατά του κορωνοϊού ρίχνονται και άλλες κλινικές, με τον Βασίλη Κικίλια να προχωρά σήμερα το απόγευμα στις 18:00 σε ανακοινώσεις για την ένταξη ιδιωτικών κλινικών στο ΕΣΥ.
Ορισμένες από αυτές τις κλινικές αναμένεται να διατεθούν αποκλειστικά σε ασθενείς με Covid-19 ενώ στο πρόγραμμα του ΕΣΥ θα ενταχθούν και άλλες, για άτομα με νοσήματα πλην του κορωνοϊού.
Την ίδια ώρα, όπως έγινε γνωστό, εκκενώνεται σήμερα ο «Ερυθρός Σταυρός», που συντόμως θα μετατραπεί σε νοσοκομείο αποκλειστικά για ασθενείς Covid – 19. Μια πρόγευση όλων όσων θα ακουστούν το απόγευμα έδωσε σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ1, η


















