Η διαφημιστική φρενίτιδα και η «πλύση εγκεφάλου» που δέχονται τις τελευταίες μέρες οι καταναλωτές για την «Black Friday» όχι μόνο έχει ξεφύγει από κάθε όριο αισθητικής, αλλά έχει και σοβαρές αρνητικές συνέπειες για εργαζόμενους και καταναλωτές.
Μετά την απελευθέρωση της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, μετά την καθιέρωση του θεσμού της «Λευκής Νύχτας» από διάφορους Δήμους της χώρας, οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και οι πολυεθνικές επανέρχονται και αυτή τη χρονιά για να εκμεταλλευτούν τη χειμαζόμενη αγορά του Εμπορίου με την «Black Friday».
Η Μαύρη Παρασκευή είναι εντελώς αμερικάνικος θεσμός, ο οποίος υποτίθεται ότι κηρύσσει την έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών και προκαλεί υστερία στους καταναλωτές