της Όλγας Μοσχοχωρίτου
«Ο ΠΑΤΕΡΑΣ», μια παράσταση στηριγμένη στο ομώνυμο έργο του Αύγουστου Στρίντμπεργκ, σε Διασκευή και Σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη, στο Θέατρο Αποθήκη
«Ο Πατέρας» είναι η απάντηση του Στρίντμπεργκ στη «Νόρα» του Ίψεν ή ακόμα , ακόμα και στους «Βρυκόλακες» του ίδιου.
Στα 1887, τέλη του 19ου αι., το «γυναικείο ζήτημα» παίρνει τη θέση του στην πάλη των ιδεών μέσα από τον «έλλογο νατουραλισμό» ή τον «ψυχογραφικό ρεαλισμό» των μεγάλων συγγραφέων αυτής της γενιάς που ασχολούνται με αυτό που καθιερώθηκε να ονομάζεται «αστικό δράμα» και το οποίο εμπεριέχει την κριτική των αστικών θεσμών και κοινωνικών διευθετήσεων. Το ρόλο της