Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Οκτώ στους δέκα «βλέπουν» ύφεση και το 2017

Κατά τρεις μονάδες, στις 53 από 56 το τρίτο τρίμηνο του 2016, υποχώρησε στην Ελλάδα ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης το 4ο τρίμηνο του 2016 που καταρτίζει η εταιρεία Nielsen. Πρόκειται ουσιαστικά για... επιστροφή στο 2015, καθώς και τότε, στο τελευταίο τρίμηνο, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης είχε διαμορφωθεί στις 53 μονάδες. Με βάση την έρευνα της Nielsen, η οποία διεξάγεται σε 63 χώρες, προκύπτει ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις τρεις πιο απαισιόδοξες. Το «αργυρό μετάλλιο απαισιοδοξίας το λαμβάνει η Ουκρανία (όπου ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 52 μονάδες) και το «χρυσό» η Νότια Κορέα (με τον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης να βρίσκεται στις 43 μονάδες).
Στην Ελλάδα, το 84% των ερωτωμένων πιστεύει ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε
οικονομική ύφεση και το 2017. Σημειώνεται ότι είναι το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 63 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.
Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς 4 στους 10 Ελληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (34%), τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (20%) και την υγεία (19%).
Συνεχείς περικοπές
Επιπλέον, 8 στους 10 Ελληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, αναλογία σημαντικά υψηλότερη από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο (57%). Ειδικότερα, οι κύριες ενέργειες στις οποίες προβαίνουν οι Ελληνες για να περιορίσουν τα έξοδά τους είναι η αγορά φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (72%), η μείωση των δαπανών για διασκέδαση εκτός σπιτιού (66%), καθώς και των δαπανών για αγορά ρούχων (60%).
 http://www.kathimerini.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σκληρές αλήθειες: Για αυτό αξίζουν οι εξοπλισμοί και οι συμμαχίες

Οι «προπονητές της εξέδρας» ήταν το Σάββατο με το Ιράν. Οπαδικά. Το διαπιστώσαμε στον κύκλο μας, το είδαμε στα social media. Την ώρα που εκτ...